עפיפונים

אופנה לבנים קטנים. של הבנים שלי לפחות.

יש לי שני בנים. בעוד אמהות לבנות מרוויחות נקודות סטייל בעודן מלבישות את בנותיהן בשמלות מגניבות, המצורפות לקשתות, סיכות, שרשרות, גרביונים ושאר אקססוריז, שלא לדבר על תיק קטן ומגניב ונעליים הורסות, לי יש בנים. בנים לובשים טריקו וטריינינג.

כפי שאימי היקרה סיכמה את המצב במכירת קולאז' סייל בסטודיו של קרן שביט: " אם היתה לי נכדה הייתי קונה פה המון דברים, אבל יש לי נכדים".
(אמא, אני אשתדל יותר בפעם הבאה)

נכון, אתם יכולים להגיד שגם את הבנים אפשר להלביש בסטייל – בג'ינסים עם דיטיילים, בחולצות טריקו בהדפסים מגניבים, ובנעליים מיוחדות, אבל זה בגלל שאין לכם בנים. הרי ידוע שבנים חוזרים מהגן באחד ממצבי הצבירה הבאים: מכוסים בחול, מכוסים בכתמי צבע, מכוסים בחול ובכתמי צבע.
להשקיע בנעליים מיוחדות? לא כשהילד מחליף מידה פעם בעונה במקרה הטוב ופעמיים במקרה היותר נפוץ (אייל עלה בשתי מידות בשנה האחרונה), ולא כשבאמצע עונה כבר לא ניתן לזהות את צבעם המקורי עקב שפשופים/שכבת בוץ/סקוטשים מהוהים וכו'.
ג'ינס? בחצר? תוך כדי טיפוס על סולמות וקפיצה מכל מיני מקומות? ממש.
חולצות עם הדפסים מיוחדים? כתמי החול / פירות / קטשופ / טושים / גואש כבר יכסו אותם, ואז אחרי 3 סיבובי "סנו אוקסיג'ן" (או קליה או סבון אסטוניש) הם גם יזרקו לפח.

שני ילדיי לובשים את מיטב אופנת המיחזור של חורף 2011:

המלתחה של אייל, גברבר בן כמעט 5, ארוך ורזה כמו ספגטי, כוללת את מיטב אופנת השנים שעברו שקיבלתי בירושה מהגיסה ומחברה לעבודה, בשילוב עם כמה פריטים ששרדו את חורף 2010 ועדיין מכסים לו את הפופיק. לפעמים אנחנו משלבים מכנסיים משנה שעברה שמגיעים לו עד הגרביים (7/8! מה יש!).

המלתחה של יאיר, גברבר בן שנה ו-7 חודשים, מתחזה לתינוק שוודי, כוללת את מיטב אופנת חורף 2008 (כשאייל היה בן שנה ו-10 חודשים) ששרדה לספר על זה. מכיוון שכל הבגדים הנ"ל הם במידה אחת יותר גדולה ממה שהוא צריך (ככה זה כשילד אחד נולד בסוף החורף והשני נולד בקיץ), הוא הולך עם שרוולים מקופלים בחולצות ובמכנסיים.

הילדים שלי הם כמובן הורסים וחתיכים למשעי גם בלבוש הזה (ואני לחלוטין אובייקטיבית!). מחברות לעבודה הבנתי שבכיתות ב'-ג' הבנים כבר מקפידים הרבה יותר בלבושם. מצד שני הם בטח (?) גם מתלכלכים פחות. אני מקווה שאכן עתיד אופנתי יותר צפוי לנו, למרות שאני לא כל כך בטוחה – אייל קיבל בצהרון דף צביעה של פינוקיו, ושאל אותי למה הוא לובש פפיון. "זה של בנות", אמר.
"זה לא רק של בנות!", הזדעקתי. "גם בנים לובשים פפיון. זה לקישוט, כדי להיות יפים!". הילד הביט בי בעיניים מזוגגות.
מה אני מצפה, כשלאחרונה בעלי לא הבין מדוע אני כל כך צריכה לקנות נעליים לחורף. למה צריך יותר משני זוגות?
נו. בנים.

תגובות

10 תגובות על ”אופנה לבנים קטנים. של הבנים שלי לפחות.“

  1. דודי הגיב:

    Hilarious!
    🙂

  2. ורד הגיב:

    היי רחלי, פוסט משעשע, כיף לקרוא, אצלי אגב הסינטבון מככב באופן קבוע. (ההוא של פעם…)

  3. shlomits הגיב:

    ממרומי כתה ב' צר לי לאכזב אותך: עדיין חוזר מלוכלך, עדיין שוחק נעליים בסיטונות, עדיין מתעניין בטריינינג בלבד. הבעיה שלי היא שונה: כל הזמן שומעים כמה יש בגדים יפים לבנות, וזה נכון בקולקציות ה"חגיגיות" יותר אבל כשאני מחפשת לבת שלי בגדים פשוטים יותר לגן (כי תתפלאי, גם בנות מגיעות עם חול וצבע…) אני מוצאת דברים נורא מ-כוער-ים, מלאים נצנצים ופאייטים והדפסים צעקניים, ממש לא הטעם שלי. מבאס.

  4. רחלי הגיב:

    תודה על התגובות 🙂
    שלומית, מבאס משהו… כנראה שסוגיית הבגדים לגן היא בעייתית בכל מקרה :-/

  5. תם הגיב:

    מוכר..
    לי יש שני שובבים- בן 3.7 ובן 1 ובדיוק היום כשקיפלנו כביסה הערתי את תשומת ליבו של בעלי שחוץ ממס' פריטים בודדים (קצת כתום, קצת צהוב, קצת אדום וירקרק) המלתחה של הילדים מורכבת מ-אפור, כחול כהה, תכלת, כחול, שחור. וגם אצלנו היא מורכבת מירושות בעיקר, אבל גם כשקונים חדש- אין יותר מידי אפשרויות צבעוניות..

  6. קרן הגיב:

    לי עדיין אין ילדים, אבל אני חייבת לומר שמעולם לא הבנתי איך אפשר להסתדר רק עם חבורת גברברים בבית. בן הזוג שלי מגיע מבית בו יש אמא, אבא וארבעה(!!!) בנים. אני תמיד מרחמת על אמא שלו ועל כמות הכביסות שעשתה במהלך חייה. אז שאלתי אותה איך היא שרדה בית עם 5 גברים ואת המחסור בקצת נשיות ואסטתיקה. התשובה שלה היתה שהיא חיכתה לכלות. אז עכשיו אנחנו יוצאות איתה לקניות, עוזרות ליפות את השולחן ומדברות על סטיילינג.
    אז או שתמתיני בסבלנות מרובה לכלות, או שתכיני לך אחת משלך 🙂
    בכל מקרה אאחל לך המון הצלחה עם הטרנינגים!
    נ.ב.
    אפשר גם לסובב את זה לכך שיש לך בעצם יותר זמן לסגנן את עצמך… אבל זה לא תירוץ משכנע 🙂

  7. רחלי הגיב:

    תם, לגמרי, גם אצלי הכחול-אפור-ירוק שולט, עם קצת אדום / כתום / צהוב. מצד שני אין לי כ"כ בעיה עם זה, כי ליאיר נורא יפה כחול (יש לו עינים כחולות). אני מתבאסת לקנות חדש (למרות שאני עושה את זה מידי פעם) כי אני יודעת שבשנה הבאה זה כבר יהיה קצר…
    קרן, שתדעי לך, שמבחינת הכלה – כשלבעל יש רק אחים זה יתרון עצום. לפחות זו הדעה הרווחת… נראה, אולי בפעם השלישית בעלי יצליח לייצר בת 😉

  8. יהיל הגיב:

    הא! פוסט משעשע:) יש לנו בת ובאמת זה תענוג לקנות לה לפעמים בגדים. יש לה כמה בגדים מהממים שקניתי בH AND M כי לא יכולתי להתאפק אבל חייבת לציין שהיא לא לובשת אותם יותר מדיי (כי הם פחות נוחים… לגן היא הולכת עם חליפות טרנינג ופליז כמו כולם. מה שמצחיק הוא שאמא שלי לחוצה מזה שאולי הילד הבא יהיה בן ומשתדלת בכל מאודה לקנות לאפרוחית בגדים יוניסקס – כדי שיוכלו לעבור הלאה..
    אני בליבי מקווה שילוד הבא יהיה גם בת (אחיות נשמע לי כיף) ולכן עדיין נהנית לקנות בגדי הלו קיטי ושטויות אחרות – אבל באמת יש לציין שלפעמים פשוט נמאס מכל הורוד הזה וכשרוצים לגוון בבגד בצבע אחר – פשוט אין.

  9. רחלי הגיב:

    2 ילדים צמודים מאותו מין נראה לי אידיאלי. יקירתי, אם נמאס לך מהורוד תמיד יש סגול, ירוק פיסטוק, תכלת וכל הפסטלים האחרים!

  10. סולמות הגיב:

    חח צודקת רחלי..

הוספת תגובה